Driving Lessons

Handling: Ben är en blyg tonåring boende i London som försöker göra sig fri från den stränga och religiösa moderns fasta grepp. Han får till slut sin chans när han träffar en pensionerad skådespelarinna som viftar iväg honom till Edinburgh. Där lär han sig köra bil, dansa och ragga tjejer.

Regissör: Jeremy Brock
Rupert Grint
Jacques Kerr
Laura Linney
Julie Walters

Kändes väldigt brittisk. Lik många andra i sin genre. Var väl mer ett drama än en komedi, men bra var den.

TheHobbit

Ganska seg, men den hade sina roliga stunder. Rupert var mycket bättre på sitt skådespelande här än i harry potter måste jag säga ;) Men jag kommer nog inte se denna igen.

Flora

Jätte söt film. Rupert Grint är perfekt som Ben. Absolut värd att se! Väldigt speciell men jätte fin!

ganska ovanlig film men som har något visst över sig. huvudrollsinnehavarna passar bra och filmen är otroligt enkelt uppbyggd med en slags undertryckt hat i sig. intressant slut men lite seg i mitten.

tungspets

Ganska söt och rolig film som kan vara värd att se. Dock var det nånting fel med min film så jag missade en hel del scener i slutet - så jag har ingen aning om vad som vad som hände med mamman. Men i alla fall, den är nästan underbar. :) Kanske inte världsbäst, men som sagt: Värd att se.