John Tucker Must Die

John Tucker Must Die Köp filmen på CDON

Handling: Hämnden har aldrig varit så ljuv som när tre tjejer upptäcker att de allihop dejtat skolans snygging. Nu är det endast deras uppfinningsrikedom som sätter gränsen för hur långt de är villiga att gå för att smutskasta honom, förstöra hans rykte och slutligen krossa hans hjärta...

Regissör: Betty Thomas
Penn Badgley
Fatso-Fasano

Copyright Twentieth Century Fox

Sallee

En helt klart godkänd film, med hyffsade skådespelare. Det finns två i denna film, som verkligen lyser upp och det är Penn Bagdley & Brittany Snow.
Visst bjuds det på skratt igenom hela filmen, detta är en av de bästa amerikanska high school filmerna jag har sett,
fast ibland kan det kännas överdrivet och mycket tråkigt.
Självklart är det en sevärd film.

zaara

Jag tyckte filmen hade ett mycket bra budskap. Att som man bäddar får man ligga. Den var rolig dessutom och hämnden var ljuv men hämnden kunde ha varit mer ljuv tycker jag. Det är en film som borde ses av alla för den var inte en sån typisk tonårsfilm som de mesta amerikanska filmerna brukar vara...John tucker must die var mer utav en händelseupplevelse-hur man kan tackla problem utifrån att inte bli förkrossad och depreimerad, istället få killen att inse hur man själv kände sig genom att ge igen.

Evenstar_92

Godkänd, stark 2:a, men inte bra.
Brittany Sn och Sophia Bush var de bästa skådespelarna i filmen ivf.
Och han som spelar John Tucker, vad sökte skådespelarsättarna efter? Amerikas fulaste tonårskille? >.<
Nej, snyggare hade dom kunnat få bjuda på.
Hämde´n är ljuv, ojaa.
Men här är det snarare hämden är sval.
Liksom, det känns mer som om att "om jag hade varit med om det där själv så hade det varit mer pinsamt".
Som den där herpesgrejen, hade de hänt mig själv skulle jag dött, men på film tyckte jag inte det var särskilt underhållande.
Stark 2:a tack vare skådespelarinsatser.

stilis

Det är en välspelad, tänkvärd, smårolig och är också en film med allvar i botten.

Rätt underhållande, men vissa budskapsscener blir lite löjliga.

En -3 som film, i sin egen genre & som underhållning.

Pesole

Tänk vad livet kan ändras mot en plötsligen, men samtidigt ska man tänka sig för innan man gå in för att göra något, vilket man ska tänka på innan man startar med något.

Milla86

Typisk amerikansk high school-film med de obligatoriska gängen på skolan. De coola tjejerna ska föreställa snyggast på skolan, men den allra sötaste är faktiskt Kate.

Jag gillade faktiskt scenen där John Tucker fått i sig östrogen och beter sig som en tjej. Något politiskt inkorrekt, men otroligt roligt.

Hyfsat bra skådespelare där fokus ligger på tonåringarna och inte på de vuxna. Storyn är gammal och uttjatad.

(Åh vad jag saknar American Dreams när jag ser Brittany Snow!)

Slösa inte din tid... Det finns bättre (och det är inte svårt att hitta!)

ErikHard

Enbart för att det inte var stora skådisar med

Biopremiär: 2006-08-18