Hemma bäst

Hemma bäst Köp filmen på CDON

Handling: Matthew McConaughey spelar en slacker i 30-åldern som fortfarande bor hemma hos mamma och pappa. En dag träffar han henne - kvinnan han alltid drömt om (spelad av Sarah Jessica Parker). Men, är det bara en slump eller har hans föräldrar något finger med i spelet? Kan det helt enkelt vara så att de gör vad som helst för att få honom att lämna hemmets trygga vrå?

Regissör: Tom Dey
Kathy Bates
Tyrell Jackson Williams
Katheryn Winnick
Stephen Tobolowsky

Copyright United International Pictures AB (UIP)

Sådana här filmer blir jag riktigt deppig av. Konstig och långsökt handling, halvdana skådespelare - förutom Kathy Bates och stjärnskottet som spelar Kit. Förutsägbar, seg och mycket underlig humor. Blev mycket mer intresserad av romansen mellan Ace och Kit än filmens egentliga handling.
"Can you guys see me?"

En helt okej och trevlig film med en suverän Matthew McConayghey. Storyn kan inte bli mer typisk och ointressant än så här i en kärlekskomedi, men trots det så är den väldigt rolig. Helskojiga inslag med djur som attackerar människor. Speciellt scenen med ödlan var rolig, för otroligt nog så skrattade den - helsjukt - när den bet Matthews karaktär i fingret. Detta är galet, rätt kul, smått sjukt och som vanligt väldigt sentimentalt, speciellt mot slutet.

En -3 som film, i sin egen genre & som underhållning.

Kul idé trots allt. En sån här film kan man inte göra icke förutsägbar! Personkemin blir aldrig lysande, men ändå bra.

Milla86

Lite tramsig film om omogna killar som mest pratar om tjejer och sysslar med farlig sport för att känna spänning i livet.

Föräldrarna är inga bra förebilder direkt, som betalar någon för att bli av med sin son.

Sarah Jessica Parker är otroligt smal i den här filmen. Hon är säkert ännu smalare i verkligheten eftersom kameran lägger på några kilon.

Sandraaa

En okej film, men jag fattade inte så mycket. Lite konstig ibland.Ger den en 3.

Baijna

En mycket bra film!
Sevärd :)

Pesole

Jag trodde ärligt talat att denna film inte skulle vara bra, men jag vart riktigt chockerad, för den var mycket bättre än och den var dessutom intressant, verkligen värd att kolla på. Både Sarah-Jessica Parker och Matthew var riktigt duktiga, jag vill köpa denna film nu på DVD.

En svag fyra från mig. Trots att den var något förutsägbar och overklig så höjs betyget på grund av att den faktiskt va väldigt rolig.

förutsägbar absolut, men ändå bra. Får en svag 4:a

Biopremiär: 2006-04-21