Myrmobbaren

Myrmobbaren Köp filmen på CDON

Handling: Efter att Lucas Nickle översvämmar en myrstack med sin vattenpistol, blir han magiskt nerkrympt till en insekts storlek och han blir bestraffad till hårt arbete för att bygga upp myrstacken igen.

Regissör: John A. Davis

Jake T. Austin
Nissa Alcorn
S. Scott Bullock

Copyright Sandrew Metronome

Egoistisk myrplågande snorunge blir förminskad och får själv känna på hur det är att vara myra. Man fattar redan efter några minuter vad budskapet med hela filmen kommer att bli. Det känns som man har sett det några gånger förut och då krävs det något extra för att göra det bra. Karaktärerna är bleka och historien blir aldrig överraskande eller spännande. Som en blandning av Antz och Älskling jag krympte barnen. Kul med alla välkända röster från bl.a. Julia Roberts och Nicolas Cage. Passar säkert utmärkt för de lite yngre barnen, men för oss andra så vet vi vad vi får.

chokladberoende87

En rätt bra film! Var lite lärande för barn att man ska vara snällt och så vidare! Hehe ;)

Ubeer85

Ja tycker den här filmen var roligare än antz
handlingen i filmen var väl lite ojämn men karaktererna är riktigt sköna

måste också säja att animeringen är helt enastående

soulman85

lite rolig barnfilm. i stil med dem gamla filmerna Antz o dem.. en Ok film för att vara för barn. en fyra

Biopremiär: 2006-10-06
Filmen är animerad