Greatest Game Ever Played, The

Sport:

Greatest Game Ever Played, The Köp filmen på CDON
Sport:
3,7

Handling: Den unge amatörgolfaren Francis Ouimet (Shia LaBeouf) äger bara sin talang, och en dröm om att en dag få utmana världens golfelit. En arbetargrabb som slits mellan tillvarons tuffa prövningar och hoppet om ett liv i välstånd. Hans otroliga segervilja blev till en fascinerande uppvisning i vad man kan uppnå med talang, envishet och ett stort hjärta!

Regissör: Bill Paxton
Jackie Burroughs
Peter Firth
Shia LaBeouf

Nadiiiaa

nice då bli ja den första att betygsätta den här filmen, Den var jättebra, älskade den verkligen ;D

föresten, ni har skrivit fel på handligen, båda var inte 20 år gamla, utan bara Francis ;)

Yasmin

Jättebra film, måste nog säga att den här e en av mina bästa filmer!! En inspirerande och sann historia, se den!!

SnyggSteefan

Jag gillar inte golf. Men den var verkligen bra.

Milla86

Innan jag sett den här filmen visste jag inte att golf kunde vara så spännande. Här krävs det inte heller att man kan alla spelregler för att kunna hänga med.

Bra skådisar, passande musik, men tyvärr lite onödigt att lägga in dataeffekter emellanåt.

känns som man sett de för men ändå så pass bra att man vill se de igen. själv tycker jag att de var kul att se LaBeouf i en lite mera ledande roll än de han haft förut och bara han gör filmen bra.

XerroL

Inspirerande och sann historia, om att lyckas med det omöjliga. Underbar film mycket sevärd :: Updaterade Handligen lite ::

Yasmin

Nadiiiaa