Unknown

Unknown Köp filmen på CDON

Handling: Fem män vaknar upp instängda i ett övergivet lager. De har alla tappat sina minnen och nu tvingas de lista ut vem som är ond eller god.

Regissör: Simon Brand
Jeremy Sisto
David Selby
Ben Bray
Wilmer Calderon

En positiv överraskning då jag hade förväntat mig en sämre film. Filmen börjar starkt från början och håller ett bra tempo rakt igenom.

Gillar de flesta skådespelare de valt med James Caviezel i spetsen, men även Joe Pantoliano är skön. Peter Stormare sköter sig faktiskt bra, något jag inte trodde var möjligt på förhand.

En film som ligger mellan en stark trea och svag fyra. Förväntar man sig inte något är detta bra underhållning.

Överraskande bra måste jag säga. Förväntade mig något helt annat. Filmen kommer med nya överraskningar hela tiden och det är inte förrän i slutet allt kommer på plats.

inarko

Jag vart överraskad, trödde att detta skulle vara någon dålig B-film, det var den då verkligen inte, bra skådespeleri och fin handling

miox

mycket bra film bra skådispel och mycket spänade film stark 4 av mig