Värstingarna

Sport:

Värstingarna Köp filmen på CDON
Sport:
3,6

Handling: Ett gäng tonåringar på ett ungdomsfängelse i Los Angeles startar ett amerikansk fotbollslag tillsammans med sin ledare för att få mer självkänsla.

Gridiron Gang bygger på en TV-dokumentär med samma namn från år 1993.

Regissör: Phil Joanou
Originaltitel: Gridiron Gang
Dwayne Johnson
Xzibit
L. Scott Caldwell
Leon Rippy
Kevin Dunn
Jade Yorker

En mycket bra film, bevis på vad som rör sig ute på gatorna. rekommenderas starkt!

Sallee

Måste hålla med om att jag själv har väldigt svårt att förklara denna film med ord. Värstingarna eller Gridiron Gang som den egentligen heter, är en mycket intressant och välgjord film. Jag gillar verkligen den här filmen. Den är gripande..
Glädjetårar fick även jag i slutet av filmen, och det säger väl allt. Bra skådespel och ett mycket bra manus. Den här filmen måste ha en plats i min samling, den saken är klar.

pendlar mellan en 4-5 i betyg.

"Alla förtjänar vi en andra chans"

miox

jag ger värstingarna en stark 5 jag kan inte fatta att det är en san historia

TheHobbit

Den här filmen går inte att beskriva med bara ord. Men jag kan säga att den var otroligt fin och välgjord och byggde på en mycket bra berättelse. Vissa människor borde också lära sig viktiga livserfarenheter av den här filmen. Man kan inte annat än att ge en femma. Ett mästerverk!

Hiddenman

Brukar inte diskutera om filmer normalt men nu tycker jag att det känns värt att uttrycka sig! Spännande, gripande film med mycket innehåll och lärdom. "The rock" lika duktig som alltid! Den får en klar femma!

slizy

Riktigt bra om laganda och lagarbete.