Last Kiss, The

Last Kiss, The Köp filmen på CDON

Handling: The Last Kiss är en adaption av den italienska filmen "L'Ultimo Baccio." Den handlar om ett gäng i 30-års åldern som försöker inse att de håller på att bli vuxna. En romantisk komedi om livet, kärlek, otrohet, förlåtelse, giftemål, vänskap...

Regissör: Tony Goldwyn
Blythe Danner
Harold Ramis
Marley Shelton
Tom Wilkinson

En rätt bra film, men någon komedi tycker jag väll inte att det va. Hadde förväntat mig en roligh film, men istället blev det en gripande film, mer som ett dram. Får en stark 3:a

En tragisk och allvarlig film som tar upp viktiga ämnen. Tänkvärt och gripande. Fick tårar i ögonvrån. Kan tänka mig att vissa personer inte förstår allvaret, då de kanske ser denna film som en hjärndöd romantisk smörja, men det gäller att tänka ett steg längre. Slutade det lyckligt? Det är något som går att diskutera. Jag vet svaret, men vill inte avslöja för mycket. Jag vill bara poängtera att den här filmen har ett djup i sig som jag tror att inte alla människor kommer kunna förstå.En självklar fyra.

Svag tvåa,bra skådespel och en del kul scener men näe det räcker inte långt.Svag svag tvåa.

Dan banan

Charmigt realistisk, jag gillar The Last kiss.
Övertygande och betydligt intressantare än genomsnittet.
Intet besvikande skådespelare heller för den delen.

Så nära inpå en fyra man kan komma.
Mycket nöjd.

fantaisha

Gillade INTE den här filmen.. Otroligt seg och irriterande, blev mest arg.. Men måste poängtera att jag kanske inte helt till fullo betygsätter enligt manus, skådespelare, musik m.m. utan mest efter handlingen och slutet.. som inte passade mig.

DrinkDrunkPunk

Jadå, helt okej film. Får en stark 3a, alternativt 3.5.

Zach Braff är tillbaks igen med ett "vackert drama som drar blickarna till indiekulturen" (?). Nej. Detta är ett helt vanligt kärleksdrama om unga män som blir osäkra på sig själva och sina förhållanden, det osar krystande gravida kvinnor på långa vägar. Det känns överdrivet helt enkelt. Dock så måste jag bara älska The Last Kiss för dess underbara soundtrack som jag lyssnat på i 2 månader nu och jag har hittat mycket god musik tack vare det.

Ljud/Musik: 5
Manus/Handling: 2
Skådespelare: 4
Effekter/Foto: 2
Filmlängd: 3

Zach Braff är alltid bra - nej, inte i Srubs - och då syftar jag givetvis på regidebuten "Garden State" som han själv medverkade i, och var suverän, det är han här också. Lika är det med Casey Affleck och "resten" av ensamblen. Men storyn är inte det minsta intressant eller originell. Det funkade delvis. En svag trea får det bli, inte så jäkla dåligt, men man har ju liksom sett det förut.