Nördskolan

Nördskolan Köp filmen på CDON

Handling: Roger är en ganska ordinär kille som tjänar sitt uppehälle genom att läsa av elmätare och är på avstånd förälskad i hans drömmars tjej. Hans självförtroende tillåter inte annat än det avståndet, men när han beslutar sig för att försöka ge sig själv chansen att vinna hennes hjärta, anmäler han sig till en kurs för att råda bot på det dåliga självförtroendet. Allt blir väldigt besvärligt när kursläraren själv visar sig ha siktet inställt på samma tjej.

Regissör: Todd Phillips
Ben Stiller
Steve Monroe

Copyright Warner Home Video

jacka92

Den här filmen är helt underbar! ...Roger, en ful, mesig, klen kille börjar på en specialskola skola där han uppmanas att ändra attetyd helt och hållet. Tjejen som han länge gillat går det helt plötsligt bra med, men ett problem dyker upp, och detta måste han ta ituv med... en helt galet rolig film som ja uppmanar alla att kolla på!

amanda7

den här filmen var inte så rolig som jag trodde att den skulle vara, men den var definitivt komisk på sina ställen. ändå tycker jag att filmen var väldigt bra, tycker att jon heder passar utmärkt i såna här roller. filmen kändes ganska lång dock, vilket drar ner betyget men det blir ändå en stabil trea.

Kul komedi. Inget speciellt men har klart sina höjdpunkter.

Milla86

Ganska gullig komedi om en blyg kille som efter lite hjälp tar tag i sitt liv och kämpar för sina mål och drömmar. Vissa scener känns mest förnedrande, men de kanske bara överdrivs för att det ska bli roligt.

Okej film,med inspirerande story.Bra skådespeleri.Filmen är ändå inte något i min smak.Stark tvåa.

Dan banan

Knapp tvåa.
Ett billigt försök att göra en minnesvärd ungdomsfilm. Vi har inga skådespelare att jubla över, utan det närmsta vi kommer måste vara Billy Bob Thornton.
Konceptet har setts på annat håll och det gör Nördskolan till allt annat än ofurutsägbar.
Humorn har ingen gnissta, och där förloras den största poängen.

Inget att lägga dina surt förvärrade slantar på, men den kan få duga i större sällskap.

rolig på sina ställen men ändå inte riktigt min stil. humorn blir lite väl låg och den har inget som sticker ut och gör den minnesvärd.

madeleine_g

Helt klart okej. Trodde dock att den skulle vara sämre än vad den egentligen var. Som sagt en helt klar underhållning men kanske dock inte den som ger bestående minnen kanske.

amanda7