December Boys

December Boys Köp filmen på CDON

Handling: Fyra föräldralösa pojkar, som blivit bästa vänner, märker att de alla försöker tävla om uppmärksamheten från en och samma familj.

Regissör: Rod Hardy
Victoria Hill
Sullivan Stapleton
Ralph Cotterill
Frank Gallacher

Vackra miljöer och vacker vänskap.

Desperat

Bör ses med en kompis som med bra humor. Annars är det ganska bortkastat.

En ganska intressant film, men tyckte den var löjlig emellanåt.. Fint slut däremot. Stark tvåa.

Det är så ovanligt att se Daniel i en sån här film :) men det var oxå väldigt roligt, och han passade ändå rätt bra in i sin karaktär. Filmen i allmänhet va en rätt bra film, hände inte så mycket och hade inte någon jätte stark handling men i helhet va den ändå bra.

Handlingen är fin, om de till grunden välmenande pojkarna som gör allt för att få en familj. Fattas dock något, vilket jag inte kan sätta fingret på..
Men den va absolut sevärd och jag blev verkligen rörd i slutet.

En fin film men vackert filmad landskap. Det är en gullig berättelse och slutet är sorligt. Tyvärr fattas det något, lite mera handling eller ett annorlunda synsätt på omgivningen. 2+

Evenstar_92

En 3:a tycker jag är ett rättvist betyg.
I början av filmen tycker jag att den går segt fram och att storyn inte tar sig framåt.
Men mot slutet blir den riktigt fin, och man kunde känna lite med rollerna.
Den var ibland förutsägbar, och filmen är väl inte direkt den bästa som har gjorts. Skådespelarna var halvdana. Daniel Radcliffe hade egentligen inte så himla stor roll heller. Kanske inte en film jag vill se många gånger till, men nån gång i framtiden skulle jag säkerligen kunna se om den.