Vegas Baby

Vegas Baby Köp filmen på CDON
2,3

Handling: Välkommen till fem vänners roadtrip till The City of sin, Las Vegas!

Staden som man bara måste besöka och som är mannens sista ungkarlsupplevelse före giftermålet... Nu ska de fem killarna fira den ultimata svensexan - en tillställning som garanterat kommer att gå sjövilt till för med sig på resan har man "Tio budord för svensexor" - en uppsättning hemliga regler som har gått i arv i flera generationer i den blivande brudgummens familj. Nu är det dags att efterleva dem rejält - en gång för alla.

Regissör: Eric Bernt
Originaltitel: Bachelor Party Vegas
Kal Penn
Donald Faison
Charlie Talbert
Vincent Pastore
Lin Shaye
Jaime Pressly

En mest löjlig komedi, inte direkt rolig. Går att se om man absolut inte har något bättre för sig.

Laidan

Det här är en rolig komedi, den har härliga karraktärer med en del sköna klipp, härlig humor, galen story och härliga skådespelare.

Däremot är slutet väldigt förutsägbart vilket man märker redan tidigt i filmen och dessutom är filmen alldeles för kort och i slutet vill man gärna ha sett mer än bara en simpel förklaring.

En film där ett gäng kompisar ska fira en sista väns frihet innan han gifter sig och där dom tänkt pressa honom till gränsen. I filmen får vi se många nakenscener vilket filmen egentligen går ut på, lite casino och många dispyter, vänner som visar sin riktiga sida av sin vänskap och väldigt mycket gnäll på Kal Penn.

Filmen är som sagt rolig men det känns som att det saknas en hel del, filmen slutar som iallafall jag förväntade mig och jag tycker att dom kunnat fylla ut filmen en halvtimma till.

En mycket tveksam trea blir det, mest eftersom det är en komedi som bjuder på lite underhållning men som känns en aning förutsägbar.

Kejnoo

En annorlunda Svensexa-Komedi som inte riktigt går att gissa slutet på, vilket är annars rätt ovanligt.
Den innehåller: Roliga karaktärer, Nakenhet och Skön Humor. Perfekt för kvällen med vännerna.