Last Legion, The

Krig:

Last Legion, The Köp filmen på CDON
Krig:
2,1

Handling: Filmen handlar om romerska rikets fall med fokus på den sista kejsaren, 12-årige Romulus Augustus.

Regissör: Doug Lefler
James Cosmo
Harry Van Gorkum

Bättre än förväntat. Får en stark 3:a

Maria007

Skulle inte ha sett klart filmen om jag hade haft fler filmer påstället jag var på. Extremt tråkig och löjlig film. Förstår inte vem som skulle kunna och komma på filmens manus ens.

erik1989

Jag blev oerhört besviken hade väntat mig något i klass med "king arthur" eller liknande , men filmen kom inte ens i närheten! Stundtals såg omgivning verkligen ut som det plast det verkligen va.

Sweet_Jenny

Lite seg och långdragen tyckte jag den var men hyffsat bra i slutändan. Går att se om man gillar äventyrsfilmer.

ToxicAvenger

Smörja, om än underhållande.

lindajjj

1+. Men ändå en etta. Fy så trist! Så vansinnigt långtråkigt! Det är som om de tagit varenda "romarriket-kung arthur-gladiator-robroy-braveheart" film man någonsin sett och stoppat ner i en mixer, och spottat ut. Det är klyscha på klyscha. Och SÅ tråkigt. Jag fick faktiskt migrän av att se den, det blir lätt så med en massa svärd som klingar mot varandra, i kombination med tristess.

siuda

Jag hade rätt stora förväntningar på den här rullen eftersom jag gillar genren och vad jag trodde bra skådisar såsom
Colin Firth och Ben Kingsley.
Men det är väldigt seg historia med dåligt skådespeleri
Kan verkligen inte rekommendera den här filmen.