Rush Hour 3

Rush Hour 3 Köp filmen på CDON

Handling: Lee och Carter har inte träffat varandra på evigheter - inte sedan Carter "av misstag" råkade skjuta Lees flickvän och omintetgjorde hans framtidsplaner. Nu korsas deras vägar igen då de står inför utmaningen att ta itu med The Chinese Triad, ett uråldrigt globalt brottsimperium som har en väl bevarad hemlighet. En hemlighet som Lee och Carter måste avslöja för att krossa en värld av droger, sex och slaveri.

Regissör: Brett Ratner
Hiroyuki Sanada
Roselyn Sanchez
Max von Sydow

Copyright AB Svensk Filmindustri

Precis samma upplägg som i de tidigare filmerna och precis lika förutsägbar som föregångarna. Men Chris Tuckers härliga humor och Jackie Chans ständigt förbluffande stunt gör ändå detta till något extraordinärt. Det tåls att nämnas att de tidigare filmerna också var lika bra och roliga.

Det känns lite som att man sviker sig själv när "bröderna" gör något helt otroligt och man skakar på huvudet - för att sedan skratta åt replikerna efteråt. Jag kommer inte ifrån det faktum att Rush Hour 3 är grym, helt jäkla grym. Det är en av de mest lyckade bland humortrilogier. Rush Hour är tidlös komedi. Medan andra komedier som American Pie serien - som börjar bra - blir sämre och sämre med varje film lyckas Rush Hour snarare bli bättre och bättre.

Linniz

Handling: -
Oförutsägbar: -
Regi: Brett Ratner -
Skådespelare: Jackie Chan +
Unik: -

Khori

Actionkomedi när den är som bäst! Skämten var klockrena hela tiden och Chris Tucker är galet rolig! Värdigt avslut på trilogin (om det inte kommer mer). Skådespeleriet är inte bra hela tiden och vissa scener är lite sådär men man har alltid kul och filmen kändes kort.

jaffa

Mycket rolig film att se på.

tårtsmula

var helt stel av skräck efteråt, riktigt läskig film som får dej till att va nojjig på speglar lääänge

Linniz

Handling: -
Oförutsägbar: -
Regi: Brett Ratner -
Skådespelare: Jackie Chan +
Unik: -

guldis25

världen bästa, roliga och bästa(igen) film ingen kan slå den här action/komedi filmen!!

en mycket bra och rolig film asså jag bara avgudar jackie chan

Sillferhjelm

Rakt ut sagt skulle kjag vilja säga att den är dålig, och det gör jag.

Bra, vad mer kan jag säga. Får en stark 3:a

Biopremiär: 2007-08-10