Human Trafficking

Human Trafficking Köp filmen på CDON
3,8

Handling: När en 16-årig flicka från Ukraina, en ensamstående mor från Ryssland, en 17-årig föräldralös flicka från Rumänien och en tonårig turist blir offer för den internationella sexhandeln sätter en polisstyrka hårt mot hårt. Kate Morozov jobbar som polis på tull och immigrationsverket. Hon ska hjälpa till att hitta de skyldiga männen. Men först måste hon vinna offrens tillit, något som inte är så lätt, då de har blivit brutalt lurade fler gånger i sina liv.

Regissör: Christian Duguay
Originaltitel: Human Trafficking
Ursprungsland: USA, Kanada
Längd: 04:00 (Inkluderar reklaminslag)
Mira Sorvino
Lynne Adams
Emma Campbell
Robert Carlyle

miuku

En sevärd och gripande film som räcker länge. (hela 4 timmar) Skildrar människohandeln på ett trovärdigt sätt. Ni som gillar drama och spänning se den!

precious

En gripande film som skingrar trafficking på ett bra sätt. Klart sevärd film!

Isabellet

Å gud vilken otroligt hemsk film. Samtidigt var den väldigt nyttig, tycker att alla borde se denna. Kan inte förstå att det finns sådana sjuka människor som kan utsätta bl.a barn för så hemska saker.

MaliciousDelight

Filmen är väldigt hemsk, men den är otroligt gripande. Jag tycker att den är jättebra. Den har också ett väldigt intressant ämne. Finns inte så många filmer om just människohandel.

Evenstar_92

Är det såhär lite folk som har sett den här filmen?
Den här filmen lämnar absolut ingen orörd, den går rakt in i hjärtat.
Och fantastiska skådespelarinsatser av de små och tonårsflickorna, verklgien trovärdiga scener hela filmen igenom.
Manuset/Handlingen kunde inte ha varit bättre, och filmen skulle inte vara kortare, filmen var bara så... bra helt enkelt.
Och efter filmen tänker man att just nu, exakt just nu håller någon liten flicka på att tvingas till att bli prostituerad, kanske såld av sin egna familj.
Det är hemskt att bara tänka på.
Samtidigt tror jag att de har rätt "ingen som inte har upplevt det vet hur det är".

den här filmen öppnade verkligen ögonen för mig om hur hemskt det här är... en klar plats i filmhyllan!

miuku

precious

En gripande film som skingrar trafficking på ett bra sätt. Klart sevärd film!