Coyote Ugly

Ungdom:

Coyote Ugly Köp filmen på CDON
Ungdom:

Handling: Om en dröm bara förblir en dröm kommer inget att hända. Så resonerar Violet, som packar väskan och flyttar från sin pappa i sömniga Jersey för att göra karriär som låtskrivare i New York. Men trots hög ambition, envishet och talang är konkurrensen i skivbranchen för tuff, istället får hon ta jobb som bartender på klubben Coyote ugly. En hektisk karriär tar fart och med nyvunna vänner och ny pojkvän leker plötsligt livet i den pulserande storstaden. Frågan är om hon är villig att riskera allt för att ge sin dröm en chans till.

År: 2000

John Goodman
Adam Garcia
Piper Perabo

Ajice

Usch fy och totalt blä. Ser hellre en riktigt film, orginell och mindre amerikansk och om den ska vara förutsägbar kan den väl vara det på ett tilltalande sätt som iaf kan beröra lite.. Nej? Då blir det den här filmen..

Kära nån då, så det kan bli. Nepp, inte sevärd för två öre. Finns betydligt bättre romanstiska draman (eller vad det nu är?) men bättre skådisar, och då är jag inte ett fan av romantiska filmer. Ploten känns löjlig och overklig.

tårtsmula

blev nog lite besviken eftersom jag förväntat mej en riktigt läskig rysare här, jag tycker nog mer att det lutar åt drama hållet. Men den var ju bra ändå, spännande och tankeväckande ...inte riktigt vad man förväntar sej bara

Linniz

Handling: +
Oförutsägbar: -
Regi: David McNally -
Skådespelare: LeAnn Rimes +
Unik: -

Isabellet

Minnen man får när man ser denna filmen, jag tyckte den var bra och sevärd.

idai

kinda entertaining for lonely and rainy days

MillaMjaau

Jag har sett den flera gånger men tyvärr är den inte så bra som den verkar vara. Den är ju godkänt liksom men inte mer. Tråkig handling.