Dirty Sanchez: The Movie

Dirty Sanchez: The Movie Köp filmen på CDON
2,5

Handling: De fyra killarna från MTVs Dirty Sanchez reser runt i världen och gör det de gör bäst, dumma saker.

Regissör: Jim Hickey
Myke Hawke Pierce
Matthew Pritchard
Elizabeth Tan

anden

skojig om man tycker om att titta på folk som skadar sig själva..

Riktigt underhållande.

Gillar serien och filmen håller verkligen måttet måste jag säga!

Oskar_90

Jag hade väldigt höga förväntningar inför den här filmen efter att ha älskat TV-serien. Men stunten är få och är snabbt över, vilket självklart är en besvikelse. Mellan stunten ser man långa MTV-montage som saknar innehåll. De fungerar som en onödig utfyllnad. Därför är tempot lågt och det är lätt att bli uttråkad.

Det finns inget som äcklar i filmen, inte på bild i alla fall. Drickandet av Panchos fett är ju såklart en vidrig tanke, men det är just där det slutar. Vi presenteras inför idén, men får inte se den utföras. Det finns inga detaljerade närbilder utan vi får på avstånd se att Dainton dricker "något rött i ett glas" och att han mår lite illa av det. Det är en direkt motsats till serien där varje litet sår och varje liten spya visades i närbild så att man verkligen kunde äcklas.

Det verkar dock som att andra påverkades ganska allvarligt av filmen. Min syster - som jag såg filmen tillsammans med - gick iväg när Dainton skulle dricka fettet från fettsugningen. Andra tycker att det är "djurplågeri" eller liknande för att dem i ett annat stunt bryter nacken på en höna. Men det är som sagt TANKEN som utlöser dessa känslor, och inte att man faktiskt ser det hända.

Om du har en livlig fantasi och skruvad moral så är den här rullen precis vad du behöver för att må dåligt!

GREKISK

Serien på MTV är bra, men det här är snäppet värre och snäppet bättre.

stankovic

Dom är sjukt galna men det blir lite för mycket.

anden

skojig om man tycker om att titta på folk som skadar sig själva..