Iskallt begär

Iskallt begär Köp filmen på CDON
1,3

Handling: Jennifer Reed som var tvungen att döda sin egen man i självförsvar lever nu ett hopplöst liv med hemska mardrömmar. Hon tror ständigt att han en dag ska återvända från döden och hämnas.

År: 1994
Michael Nouri
Sandahl Bergman
Jennifer Ciesar
Peter Spellos

Absolut bland dom mest tråkigaste filmer jag har sett.Fotot var okej men med effekter som inte dög till nåt och med skådespeleri som inte höll länge.Så vart detta en väldigt misslyckad film.Manuset i filmen var inte heller någåt att skryta om direkt.Och för att vara en rysare så har dom misslyckat väldigt hårt kan man lungt säga.Det får bli en etta."Ärligt,det finns mycket bättre rysare att se!"

Dan banan

Redan vid öppningscenen anade jag oråd , och ordet "totalt misslyckat" kom upp mellan öronen.
Iskallt begär inriktar sig mot det psykiska hemska men blir bara extremt långtråkigt och löjligt. ingen på skådespelarsidan har något att komma med och filmen har inget lls att showa med.
För övrigt å känns det som om filmen verkar vara en femenint dominerande film. Fråga mig inte varför men det känns så.

Det får bli en etta, vet inte riktigt hur jag skule skriva den här recensionen. Början hemsk, slutet fjolligt och mellankrämen är bara katastrof.

Dödslustar (1991)