Housesitter

Housesitter Köp filmen på CDON
1,8

Handling: Elise är en ung kvinna som vill bli konstnär. För att överleva tar hon ett extrajobb som går ut på att ta hand om en rik mans stora sommarvilla. Men det visar sig att ett ohyggligt mord inträffade i huset några år tidigare och snart befinner sig Elise i livsfara.

Regissör: Christopher Leitch
Originaltitel: Housesitter
Tori Spelling
Dean McDermott
Jonathan Higgins
James A. Woods

Sallee

Kanske inte den bästa filmen jag sett, men jag håller med de andra, en mycket konstig handling, som jag inte förstod. Men jag tycker ändå Tori Spelling är en bra skådespelerska. Vilket jag tror jag får många emot mig men men !

Savannah

Gah! Nej, Tori Spelling lyckas inte här heller, trots att hennes äkte maken är med i filmen, med en skrämmande brist på talang samt en fullt synlig Tori-tatuering. Resten av filmen är rörig, osannolik och i total avsaknad av trovärdighet. Please Tori, ge upp skådiskarriären!

belice

Tråkig och rörig film som försöker vara mer än den lyckas bli. Handlingen är tunn och redan från början vet man hur resten av filmen kommer se ut, även om vändpunkterna i filmen är väldigt många. Skådespelarinsatserna är inget att hurra för; kanske för att karaktärerna i filmen känns så otroligt bleka och man får aldrig riktigt lära känna dem. När jag såg filmen tänkte jag på 'Dolt under ytan'. Men den får ändå en tvåa, även om en svag sådan.