Night at the Roxbury, A

Night at the Roxbury, A Köp filmen på CDON

Handling: Bröderna Steve och Doug har en enda dröm i livet, att öppna den hippaste klubben i stan. De lyckas inte ens komma in på de coola klubbarna och dessutom har de inga pengar. Men en kväll råkar de ut för en bilolycka med skådespelaren Richard Grieco. Med hans hjälp lyckas de faktiskt komma in på trendklubben Roxbury, men hur ska de behålla sin plats?

År: 1998
Michael Clarke Duncan
Richard Grieco
Trish Ramish
Loni Anderson

hehe, jag vad ska man säga om den här filmen, Will Ferrel och Chris Kattan är ju riktigt roliga tillsammans, det är en snygg film med cool musik, och de ä riktigt bra på att spela så efterblivet som de gör, det är en jättelarvig historia med VÄLDIGT tråkiga skämt, jag skrattade inte så mycket. Men en underbar scen är när de sätter igång Springsteens secret garden och de kramar varandra.

Genomsnittskomedi. Kanske lite under genomsnittet. Rätt så tunn handling, men man garvar flera gånger.

väldigt larvig om ja får säga det men ändå mycket bra.gillar inte will ferrel annars men är va han bra.början och slutet e bäst.svag fyra

Denna film har sina stunder men det är inte den roligaste av filmen och det blir lite seg i längden. Den startar bra men avslutar inte lika starkt.

chokladberoende87

En rolig film! Mycket att skratta till!

anddav507

Alltså allvarligt, har man någonsin garvat så mycket som man gör till den här helskruvade komedin?
Varenda bildrruta verkar vara laddad utav någon form helt vrickad komik:)

LillaSmulan

Tyckte det var en bra film...väldigt rolig...

Nej detta går inte jag igång på.