Wicked Little Things

Wicked Little Things Köp filmen på CDON
1,4

Handling: Karen, Sarah, och Emma Tunney flyttar till en liten stad i Pennsylvania, en till synes vanlig pittoresk by - som bär på en mörk hemlighet. För nästan hundra år sedan stängdes ett dussin barn in i en gruva vid en olycka och i nästan hundra år har de väntat på hämnd, för de finns där än.

Regissör: J.S. Cardone

Lori Heuring
Scout-Taylor Compton
Chloë Grace Moretz
Geoffrey Lewis

Alla dessa små skräckisar som kommer från ingenstans alltså. Detta ska föreställa någon slags barn-zombie-rulle. Låter det läskigt? Nej, då kan jag även säga att det hela filmen är ett enda stort slöseri med pengar och tid, både från dig och från den som skapade den här soppan.

Dan banan

Det är ett mycket frustrerande faktum.
Att vår tids skräckfilmer ska vara av den utan tvekan dåligatse sorten.
Wicked little things är inget annat än ännu en tegelsten till den teorin.

Det är inte ofta jag vill göra recenioner korta men här har jag inget att säga alls.
Ett flera gånger våldtaget skräck-koncept som borde begravas.
Mycket tröttsmat och dialogerna är dåliga från första stund. Musiken är också ett totalt bottennapp men helheten står för hela misslyckandet.

Barnsligt uselt
är nog en passande konstatering

lill_saasta

Ingen film jag rekommenderar då jag säger som Kicki att den var tråkig, jag anser att det endast var små barn med damp! Barnen i denna film var inte ens läskiga, det var bara musiken som gjorde dem "läskig".

Kicki

tråkig tråkig tråkig