Prey

Prey Köp filmen på CDON

Handling: En amerikansk familj på semester i Afrika faller under en resa genom ett djurreservat offer för en flock ondsinta lejon!

Regissör: Darrell Roodt

Carly Schroeder
Jamie Bartlett
Conner Dowds
Marius Roberts

Det där att Prey skulle vara baserad på en verklig händelse tror jag inte ett ögonblick på. Så här går det aldrig till på en safari, och lejon anfaller INTE människor oprovocerat. Regissören ville säkert hålla på realismen för att på det sättet skrämma upp tittaren, men det faller platt på filmens miljö. Varken otäckt eller särskilt engagerande, och i regel så klyschigt att jag suckar i resignation. Skådespelet är dock hyfsat och filmen är spännande rakt igenom. Prey förtjänar en ytterst svag tvåa för att den åtminstone försöker vara hyfsat nyskapande och får till en del intressanta kameravinklar.
"If you don't think we're screwed, then you really are as stupid as my mom said."

En nervkittlande film som är spännande rakt igenom. Stark trea.

Va en film som va spänande hela tiden. Får en stark 3:a...

Jetjpej

Tyvärr måste jag säga att Prey levererade mindre än mina förväntningar. Pga att den var lite förutsägbar och karaktärernas minimala respekt till vilda rovdjur, vilket ledde till att man suckade och nästan blev irreterad.

miox

den här filmen är mycket bra kan inte fatta att det är san historia stark 4

ronnbackmeister

Prey är en väldigt dålig film som aldrig angagerade mig. Störde mig på det orealistiska skådespeleriet och även de mest coolaste och mesta vana äventyrarna som har levt i djungeln i hela sitt liv helt plötsligt känns som turister i djungeln.
Det blir en stark etta.

Crocodile

Jätte bra. Den här filmen är en värklighets baserad film. Filmen är väldigt lik Cujo.