Otäcka odjur

Otäcka odjur Köp filmen på CDON

Handling: Den hänsynslöse miljardären Rob McCain kräver att Marwood Zoo som ingår i hans imperium ska gå med större vinst. Rollo Lee får uppdraget att göra djurparken mer lönsam och vill byta ut alla snälla djur mot livsfarliga bestar. Men personalen kämpar emot med alla medel.

År: 1997
Richard Ridings
Maria Aitken
Michael Percival
Fred Evans

Väldigt rolig, men gängets tidigare film En fisk som heter Wanda hamnar den långt bakom.

En bra och ganska rolig film. Jamie Lee Curtis är en favorit.

Här återförenas gänget från En fisk som heter Wanda. Otäcka odjur håller inte samma klass som föregångaren, men är ändå ganska rolig.
Om man känner för lite underhållning en trist vardagkväll så kan det vara passande att titta på denna rulle.

Indy_92

Rätt tråkig film ibland, men den underhöll stundtals..

r_orsen

Extremt rolig komedi med John Cleese. Vi ser även Jamie Lee Curtis oc Kevin Kline i lysande roller. Klart deras bästa film någonsin. Med Michael Palin i väl spelad biroll. Kevin Kline spelar både sin huvudroll och dennes far.

Replica

Klockren! Grymt underhållande.

Den har sina moment men jag tycker inte riktigt att John Cleese går och känna igen. Då tycker jag att samma grupp (Cleese,Curtis,Kline,Palin) är hästlängder bättre i 'En fisk som heter Wanda'.