Bee Movie

Bee Movie Köp filmen på CDON

Handling: Barry B, Benson, ett bi som just har gått ut college är föga lyrisk över sin framtid - att göra honung, En dag blir han räddad av Vanessa, en florist i New York. I samma takt som de lär känna varandra upptäcker han att människor faktiskt äter honung, och bestämmer sig för att stämma dem.

Regissör: Steve Hickner Simon J. Smith
Megan Mullally
Larry Miller
Barry Levinson
Tom Papa

Copyright United International Pictures AB (UIP)

Trevlig och underhållande familjefilm från Dreamworks. Kanske inte riktigt i topp av deras alster men absolut inte dålig på nåt sätt. Känns bara lite mindre rolig än vad man ofta är van vid. Stark trea!

Filmen börjar lovande och verkar bli en trevlig och underhållande film stund men efter typ halva filmen så spårar den ut. Fick mig några sköna skratt men så rolig var den inte.

Var ganska okej men blev otroligt orealistisk på flera punkten mot slutet. I början var det mera lättsmält. Rene Zellweger har FÖR stark och karismatisk röst för att göra tecknad film. Trodde inte man kunde det. Men hon är för bra för att göra sånt här. Hon ska vara med i riktiga storfilmer.

IWantItThatWay

Väldigt rolig och trevlig film som får ett godkänt betyg! Vore jag yngre skulle den få en 5:a eller 4:a ;P

Bilbo_one

Jag kan bara säga en sak. Sug min jarre. Den största jarresugar filmen

En mysig familje-film!

madeleine_g

Jag trodde verkligen på den här filmen men om jag ska vara ärlig så var den inte alls min typ av humor. Seinfeld humor är nog inte min typ av humor men om jag ska ge den ett plus så tycker jag nog att det är att den är så pass gullig.

Biopremiär: 2007-12-25
Filmen är animerad