Härmed förklarar jag er Chuck och Larry

Härmed förklarar jag er Chuck och Larry  Köp filmen på CDON

Handling: Två brandmän från Brooklyn låtsas vara bögar för att få parförmåner.

Regissör: Dennis Dugan
Dan Aykroyd
Ving Rhames
Richard Chamberlain
Shelby Adamowsky

Copyright United International Pictures AB (UIP)

vinnarn

Charmig och rolig film! Utgår från en massa fördomar så klart. Kanske att den hjälper till mot några fördomar medan den förmodligen förstärker andra. Men filmen finns väl i första hand för att underhålla och det duger den bra för.

Shadowplay

Den var väldigt rolig. Tyckte inte den kändes så lång heller. Rekommenderas. =)

En ganska uppmuntrande och småcharmig historia, men det var lite för tramsig humor för min smak.

losdrivaren

Skön bok och filmen är så skön:D Beskriver bra den hösta Överklassen på ett bra sätt!

Riktigt dålig film. Alldeles för homofobisk och sexistisk.

Oj, vad jag skrattade när jag såg den här filmen. Men då vet jag inte om det berodde på att jag var övertrött och väldigt flumig. Men klassisk komik som dock slutar precis som vanligt, därav bara en trea.

den var rolig, men anledningen till att jag ger den en trea är för att den samtidigt är värd att se för att på ett sätt verkar den "kämpa" för gay-rättigheter. Vet inte hur jag ska förklara, men hoppas ni förstår ändå ^^"

Tillhör definitivt en av de roligaste filmerna jag sett denna sidan om år 2000. Trodde aldrig jag skulle tycka det innan. Sandler är enorm. Mycket stark fyra!

det va massor av mina favoskådisar som va med i denna film..bland annat mr.rhames.trodde att han aldrig skulle spela en sån här roll:P

men filmen va kul och jag e väldigt emot bögar men den här var riktigt kul

are you axemurder?

Biopremiär: 2007-09-28