Mr Woodcock

Mr Woodcock Köp filmen på CDON
2,2

Handling: En ung man blir förfärad då hans mor tillkännager att hon ska gifta om sig. Inte blir det bättre när det visar sig att den blivande maken är hans gamla gymnastiklärare som gjorde livet till ett helvete för eleverna.

Regissör: Craig Gillespie
Gus Lynch
Robert O'Connor

Copyright AB Svensk Filmindustri

Savannah

Småkul, men alltför trött komedi som totalt lyckas slarva bort Susan Sarandons talang.

Okej ... Uttjatad och stereotyp förnedringskomedi utan några nya ingredienser över huvudtaget. Jag förstår inte riktigt vad Susan Sarandon gör i den här filmen, och Seann William Scott är stel och osympatisk. Enormt klyschig och ogenomtänkt avrundning, och stundvis vrider jag mig för att det hela blir så fruktansvärt pinsamt. Lite småkul av och till, men långtifrån en godkänd film.
"Okay, thanks for your help. This has been both helpful and disturbing at the same time."

Helt okej film, men den föll mig inte riktigt i smaken ändå. Får en svag 3:a

En ganska rolig och underhållande film. Fungerar att kolla på om man inte har något bättre för sig. Stark tvåa.

Sweet_Jenny

Mest rolig i slutet av filmen, rekommenderar den ändå om man inte har något annat för sig. Hyrde denna med min pojkvän.

En bra komedi, inte en favorit men jag kan rekomendera den.

madeleine_g

Tycker den här filmen var helt okej. Det fanns en hel del roliga scener i filmen som fick mig att dra rejält på smilbanden. Men precis som föregående skrivare så tycker jag att denna filmen var ganska så förutsägbar. Den enda som var riktigt bra i den här filmen var Billy bob thornton, men absolut inte lika bra som i Bad Santa.

Social__Distortion

Ingen höjdare om man tittar på handling o skådespelarinsats o f*n och hans moster, dock, trots det, finns det ungefär 3 ögonblick i filmen då man kan skratta söndersig så att huvudet kanske kan explodera. nedå så bra kanske de inte va men de tre roliga ögonblicken får mig att dra upp filmen till en 3.a istället för en 1 eller 2a. men för övrigt var filmen ganska långtråkig och "as usual".

Audrey T

Billy Bob har gjort sämre filmer men den här var inget karriärlyft för honom precis. Susan Sarandon måste ha tackat ja i ett svagt ögonblick. Tunt manus och ett riktigt dåligt slut. Om du blivit mobbad som barn eller hatade gympalektionerna kommer du få obehagliga flashbacks, så välj en annan komedi. Till exempel en komedi som är en komedi.

Biopremiär: 2007-10-26