All the Boys Love Mandy Lane

All the Boys Love Mandy Lane Köp filmen på CDON
2,4

Handling: Några gymnasieelever bjuder in Mandy Lane (Amber Heard), en reko tjej som blev rätt "het" över sommaren, till ett veckoslutsparty på en avskiljd ranch. Medan festen vilt fortgår börjar de högljudda deltagarna försvinna rätt mystiskt.

Regissör: Jonathan Levine
Aaron Himelstein
Edwin Hodge

Copyright Noble Entertainment

uncle_funk

Kändes som om ett gäng High School ungar fick i uppdrag att göra en skräkfilm, slutet var långdraget och kamera bilderna var lite väl B-aktiga, finns säkert folk som gillar denna typ av slasher skräck, jag är inte en utav den gruppen.

Savannah

Jomen - det här kan man se om man gillar genren. Något saknas självklart, typ mer bakgrund och en smula psykologi, men på det hela taget är det en "småtrevlig" slasherrulle - with a twist!

En rätt bra slasher. Följer den vanliga strukturen som den typen av genre följer. Men med tanke på det bra slutet, en riktig, riktig twist-plot, så blir filmen riktigt bra.

Ju mer och mer jag tänker på det, ju mer gillar jag det.

Filmen för tankarna till händelsen vid Columbine High i USA.

En -3 som film, i sin egen genre & som underhållning. Eller 5/10.

Mer än godkänd för den är riktigt spännande stundtals, och det går ej att gissa slutet.

Silverpilen

Bra film. Har bra story, spänning och intressanta karaktärer. Även en oväntad twist, fast det är en del motiv med twisten som man inte får reda på. Fast det kanske är en del av tanken också.

Får en trea i betyg.

janne lindh

Än en film om amerikanska ungdomar på utflykt som hamnar i "helvetet". Men den här skräckisen är bättre än medemåttan. Välgjord.

Slutet är minst sagt oväntat men motiv saknas. Filmen slutar utan man har haft en anning om varför det som har hänt, har hänt. Lagom blodig men inte tillräckligt skrämmande.

rednaxela

Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna tolka denna filmen då jag tycker det saknas ett motiv i slutet.Man får aldrig riktigt känna karaktärerna riktigt väl och när såväl slutet har kommit frågar jag mig själv vad syftet eller iden bakom denna filmen var.

Evenstar_92

Jag tycker egentligen att det hela är så töntigt.
Början när hon går genom korridoren och alla stirrar på henne, också är hon inte ens så snygg som hon framställs.
Det känns som att man har sett det här förut, skräckfilmer verkar ha sin tendens att gå i samma spår hela tiden.
Ingenting för mig, den är läskig, men inte bra.
Och på slutet blev det för många tvister.

OK tonårs-slasher som fungerar för en kväll. Ganska snyggt gjord, men samtidigt ganska tunn och lite småtråkig.

Biopremiär: 2008-07-11