Perfect Romance

Handling: En skild kvinna är övertygad att hennes dotter har dålig smak när det gäller män. I hemlighet använder hon sig av Internet för att hitta en prins åt sin dotter, men vad hon inte hade väntat sig, är att det kanske är hennes egen prins hon hittat och att hennes dotters rätta, finns rakt framför näsan på dem.

Regissör: Douglas Barr
Originaltitel: Perfect Romance
Ursprungsland: Kanada, USA
Kathleen Quinlan
JR Bourne
Henry Ian Cusick
Lori Heuring

sara-H

Filmen var faktist väldigt söt, romantisk och rolig. Jag gillade den. Liksom den var faktist väldigt smakfull.

Savannah

Mossigt budskap som alltid, men om man bortser från det så har man en sevärd liten rulle framför sig. Försöker vara lite "edgy" inom genrens ramar utan att lyckas helt, men som söt bagatell fungerar den. Svag trea.

Canucks_

Helt ok film. Dock inte mycket att hurra för. Ganska förutsägbar och inte speciellt rolig. Men ändå sevärd om man inte har något speciellt för sig.

Sweet_Jenny

hmm, ganska bra film. Rekommenderas för dem som gillar romantiska, stillsamma filmer. Den är lite gullig också... men räcker inte till en 4:a. Jag är lite osäker på betyget faktiskt... Jag tycker den inte är speciellt rolig... ibland kanske... Och kanske lite trista karaktärer i filmen.

bastubad

Kan inte annat än beundra åsikter som talar för sig själv. Detta är en höjdarfilm.
Just detta spel mellan olika åldrar gör filmen allt mer trovärdig ju mer man ser.

Stön. Aldrig tidigare har jag sett en film som sliter som tusan för att vara rolig men bara blir ohyggligt tråkig. Konceptet har setts förr och upprepades senast i Tre systrar och en mamma (2007). Samma sorts långsökta humor, samma trista skådespelare och en regissör som än en gång försöker pracka på mig insikten att en kvinna utan en man i sitt liv är olycklig. Skitsnack! Jag köpte det inte förr och jag köper det inte nu. Detta är ytlig och ointressant dynga från början till slut. Se den inte.
"Okay, mom? Take your hands out of the bird and talk to me."