It's a Boy Girl Thing

It's a Boy Girl Thing Köp filmen på CDON

Handling: Nell och Woody är sedan länge två svurna fiender. En dag vaknar de upp och upptäcker att de har bytt kroppar med varandra. De utnyttjar då detta för att förstöra varandras liv.

Regissör: Nick Hurran
Originaltitel: It's a Boy Girl Thing
Alternativ titel:It's a Boy/Girl Thing, He's the Girl (Netflix)
Alternativ titel:Adamo ed Evo
Ursprungsland: Kanada, Storbritannien
Längd: 01:34, 01:35 (Philippines)
Samaire Armstrong
Roman Podhora
Shane Daly
Ellen-Ray Hennessy

TheHobbit

en mer förutsägbar film finns nog inte. Inte jätte bra skådespelare och en story som vi redan sett flera gånger förr. Men ändå ganska kul och söt och helt okej att se när man är fullständigt uttråkad och inte har något bättre för sig.

sara-H

älskade denna! väldigt förutsägbar men otroligt härlig. passar perfekt för en lat och mysig fredagskväll :)

Finner It's a Boy Girl Thing varken originell eller rolig.
Etta, inte mer.

TheHobbit

En underhållande och rolig film, gillar när huvudrollerna byter kroppar med varandra. Rekommenderas särskilt till de som gillar komedier.

Haha jätte kul fim gillar filmer med kropsbyten:D men skådespelarna är toppen och allt så den får en 4a!

Maria007

Nja asså jag såg mest filmen pga att Kvin Zegers var med. Visst den var underhållande men inte min typ av film direkt.

IWantItThatWay

Ganska typisk amerikansk komedi. Man kanske tycker att de som har bytt kropp med varandra borde bry sig om mer än fotbollsstipendiumet, intervjun till collage och deras nya utséende, men eftersom de är tonåringar så förstår man att det kanske inte borde vara så och det kunde ha blivit för mycket tjafs så den är ganska bra som den är redan. En jättebra film, man tröttnar inte på den så snabbt heller! :D