Monster Man

Monster Man Köp filmen på CDON
2,0

Handling: Två yngre män är på en bilresa till en väns bröllop. Det dröjer inte länge förrän dom blir jagade och terroriserade av en mystisk man i en kollosal truck.

År: 2003
Aimee Brooks
Michael Baley Smith
Joe Goodrich
Tim Sitarz

Ganska tråkig egentligen,men får en ordentlig upphöjning närmare slutet.Filmen har ganska bra story och bra foto.Skådespeleriet är det inget speciellt med.Filmen är stundtals rolig och stundtals tråkig.Det får bli en tvåa,inte mer eller mindre.Inte sevärd.

Dan banan

Förutom en kort sagt dödsdömd titel i dagens regioner, så bär filmen på en skräphandling och ett stressat tempo.
För att vara en halvblodad komedi så kan folk möjligen förvänta sig mer, men jag tittar mig glatt igenom rullen och skrattar gång på gång av den oförlåtligaste av humor.
Dessa två skådespelare vi ser framför oss som huvudpersonerna kan inte vara så speciellt märkvärdgia men den här dagen verkar visst vara deras.
Jag kanske inte fått smaken av riktigt god humor på senare tider och det kan ju vra en ursäkt, men det här håller och förtjänar nästan, nästan en trea.

Har man en tröttsam dag då hjärnan inte orkar hänga med i den klipskare humorn så finns.. tsssh, "Monster man".
Någolunda bra, en problematisk betygsättning.