Bratz - The Movie

Bratz - The Movie Köp filmen på CDON
2,3

Handling: Yasmin, Jade, Sasha och Cloe är bästa vänner och har alltid varit. Men när de börjar på en ny skola och träffar Meredith Baxter Dimly, som tvingar dem att välja mellan alla "gäng", så sätts deras vänskap på prov. Men snart får tjejerna lära sig vad det är att vara en vän.

Regissör: Sean McNamara
Skyler Shaye
Ian Nelson
Paula Abdul
Jackie Kreisler

den får godkänd, men knappt. Bara för att den är bra för småungar, men shit vilken sockersöt smörja. Ångrar att jag såg den.

Hela filmen bara skriker fjortis men den va liite rolig ibland

En rätt rolig och underhållande film. En del saker var barnsliga, men det störde mig inte så jättemycket.

Hadde förväntata mig att den här filmen skulle va jätte barnslig, men det va den inte...vist va den lite smått så, men också bra och hadde fint budskap. Får en stark 3:a

tungspets

Hade faktiskt tänkt mig något värre, men det var en helt okej rulle. Inte så värst originell - känns som en blandning mellan Mean girls och High school musical. And I like neither one of them.
En trea.

jag tänkte ge den en tvåa men det blev för mycket, av allt. det är så glat, vänner för alltid och färger så man kvävs och stereotyper så att man drunknar.

sara-H

Filmen har intee kommit till Sverige än men jag såh den i England, den är faktist ganska bra. Det trodde jag inte att den skulle vara. Den är inte så jättebarnslig heller, men den får en 3:a ändå..