Game Plan, The

Sport:

Game Plan, The Köp filmen på CDON
Sport:
2,3

Handling: Joe Kingman, en superstjärna i amerikansk fotboll, lever ett fantastiskt liv. Han är rik, känd och livet är ett enda stort party... Tills han stöter på ett problem som han inte riktigt kan tackla. En dag dyker hans 7-åriga dotter som han inte visste att han hade.

Nu, under ett av de viktigaste perioden av sin karriär, måste han byta bort sin träning och dater mot sin dotters ballettklass, dockor och godnattsagor...

Regissör: Andy Fickman
Gordon Clapp
Jamal Duff
Armen Garo

Hook

Snurrig komedi om en amerikansk fotboll stjärna som upptäcker att han har en dotter, fadersplikt verses playboy i en komedi utan smak och för mycket gulligull för en komedi, likadan som Vin Diesel i The Pacifer.

The Rock är bra, men här är det bara dåliga skämt, matt dialog en story som verkligen gör ingen nytta. Dessutom blir jag lite störd av den lilla ungens påhitt.

En svag -3 som film, i sin egen genre & som underhållning.

Klyschig, men ändå stundtals genomtänkt och småcharmig. Lite för lång.
Hamnar ej i filmsamlingen. Detta räcker med att se en gång.

Bättre än väntat. Härlig familje film. Får 4:a

Sid

En helt okej film att kolla på om man nu inte har något bättre för sig.
Den får en svag trea.

Gullig ja, men det är inte stadigt underhållande och det är inte speciellt utom att det passar som en matinée.

IWantItThatWay

Ganska dåliga skämt och det känns som att den här filmen bara är en kopia. Men den är ganska rörande ibland och på nått sätt lite bra, men jag är snål me poängen idag.

Hook

Biopremiär: 2008-06-13