Sudden Death

Sudden Death Köp filmen på CDON
2,4

Handling: Brandmannen McCord går på en ishockeymatch med sina barn. Närvarande är även USA:s vicepresident, som under matchens gång kidnappas av ett gäng terrorister med Joshua i spetsen. De kräver en miljard dollar, annars spränger de ishickeyhallen i luften. Även McCords dotter hålls som gisslan.

År: 1995

Michael R. Aubele
Karen Elise Baldwin
Jennifer D. Bowser

PiktorPucci

En av de bättre Van Damme-filmerna jag sett, och det faktum att det trots det bara får en 3a säger väl allt?

rednaxela

Helt okej rulle

inget mer.

Förut så satte jag en tvåa på denna rulle, men nu när jag har sett om den så måste jag höja betyget med ett snäpp.
Den var faktiskt underhållande och Van Damme var ganska bra. Bäst tycker jag dock var Powers Booth som terrorist.
Han hade utstråling och var trovärdig i sin skurkroll.

Ännu ett försök av Van Damme att göra bra dramatik. Håll dig till rena fightfilmer Van Damme! Den här var ganska tråkig. Van Damme springer omkring och letar bomber.

inzomnia

van Damme är usel! Jag har kämpat mig igenom denna film och jag tycker synd om mina medmänniskor som var tvugna att uthärda mina kommentarer i nästan två timmar. Van Damme = tönt, dålig skådis och ja, grrrrrr va dålig! Jag kanske ska hålla mig till mina egna filmer och inte reta mig på sånt jag ändå inte tycker om haha, men denna är verkligen dålig. Se den inte!

En av CVDs bättre. Fighterna håller men inte manuset.

Jag som själv jobbar med ishockey borde kanske tycka att den här är bra med tanke på ishockeyinnehållet, men nej, filmen är ännu en i raden av förutsägbara actionfilmer med träiga skådisar.