Tid av glädje, tid av sorg

Musikal:

Tid av glädje, tid av sorg Köp filmen på CDON
Musikal:
4,5

Handling: Yash är en man som håller på traditionen och tror på att en far skall leda sin son rätt i livet. Rahul är hans fosterson som han håller minst lika kär som sina egna söner men när Rahul blir kär i "fel flicka" blir det en brytning mellan far och son. Båda är lika envisa och Rahul gifter sig och flyttar till London med sin fru. Många år senare beslutar Rahuls yngre bror Rahon att återförena sin far och sin bror och beger sig till London.

År: 2001
Regissör: Karan Johar
Originaltitel: Kabhi Khushi Kabhie Gham...
Ursprungsland: Indien, Storbritannien
Amitabh Bachchan
Jaya Bhaduri
Shahrukh Khan
Kajol

Venschla

Trots att den var så lång så tröttnade jag inte och det var inte så konstigt eftersom den va väldigt bra, musiken, humorn, skådespelet, ja allt. Väldigt rolig på sitt egna sätt. En fin trea (fin?).

Venschla

Nadiiiaa

MMHM got that right Yasmin ;) Första gången jag såg den ÄLSKADE jag den.. Nu när jag har sett den så många gånger Älskar ja den fortfarande =) Den bästa Bollywood filmen för mig me !!

Yasmin

Älskar den här filmen :)
Har sett den så många gånger nu och jag tröttnar inte!
Måste va nog den bästa Bollywood filmen.

Filmen är både i färg och svartvit