Trollet i parken

Trollet i parken Köp filmen på CDON

Handling: Det snälla trollet Stanley blir utvisad ur trollvärlden av det onda trolldrottningen Gnorga. Stanley hamnar då i människovärlden och möter Rosie och hennes storebror.

År: 1994
Hayley Mills
Jonathan Pryce
Charles Nelson Reilly

v_Depp_v

Supergullig film om trollet Stanley som blir utvisad ur trollvärlden och möter Rosie och hennes storebror.

smälto

Jätte gullig film, som det var ett tag sen jag såg. Bra var den iallafall. Grät väldigt mycket, gjorde jag också.

anddav507

Den passar alla åldrar, men den är kanske inte min stil riktigt, men hade jag gillat trollsaker och blommor som kommer ur tummar hade jag nog tyckt om den väldigt mcket. Men den är inte helt utan charm..

sandraamundsen

as bra:) såg mycke på den när jag va liten

Riktigt härlig barn/familje film. Får en stark 4:a

Rauk_boy

Jag måste erkänna att det var ett tag sen jag såg den men eftersom jag har ett övernatruligt minne (:P) så kan jag ändå tycka att den är en gullig film, kanske inte en av Don Bluths bästa men den ligger högt upp på listan.

theblackwoman

jag älskar den här filmen :D den är så himla bra på alla sätt:D jag vill ha den här filmen men vet inte vart jag kan få tag i den :( snälla vet nån:( men mitt betyg är 100 %

smälto

v_Depp_v