Alone with Her

2,0

Handling: En ung man är i hemlighet besatt av en vacker kvinna. Genom att gömma kameror och avlyssningsinstrument i hennes hem lyckas han tvinga in henne i ett förhållande.

Regissör: Eric Nicholas
Originaltitel: Alone with Her
Colin Hanks
Ana Claudia Talancón
Jordana Spiro
Jonathon Trent
Alex Boling
Mel Gorham

Det är alltid lika tråkigt att se en lovande film som denna fimpas på det här viset. Storyn är väldigt intressant och filmtekniken gör det hela ännu bättre. Skådespelet är dock inte mer än hyfsat. Colin Hanks gör bäst ifrån sig, och jag kan absolut föreställa mig att hans karriär leder vidare efter detta. Den största anledningen till att hans karaktär känns lite tafflig är förmodligen manuset - jag känner varken motvilja eller avsky för honom och Amy är inte heller så sympatisk hela tiden. Något orealistisk film med en rad brister, bland annat det plötsliga slutet. Ja, jag fattar poängen och det är rätt så skrämmande, men jag hade velat se lite mer detaljerat vad som egentligen hände.
"It's a friggin patch of bad luck. If he can't see that, then to hell with him. Seriously. He's not worth it."

Filmen är både i färg och svartvit