R.L Stines Spöktimmen - Tänk inte på det

Handling: Cassies liv kom att förändras när hon flyttade och började på en ny skola. Där styr den mest attraktiva tjejen, Priscilla skolan med sina sidekicks. Priscilla avskyr Cassie från första stund och det bryter tidigt ut ett gräl mellan dem. Men när Prisicilla och Cassies yngre bror Max försvinner, så måste Cassie leta efter dem.

Regissör: Alex Zamm
Originaltitel: The Haunting Hour: Don't Think About It
Emily Osment
Alex Winzenread
Cody Linley
Brittany Curran
Michelle Duffy
Tobin Bell

Jo visst är filmen okej men den är ganska läskig för att vara en barnfilm!

TheHobbit

Jag trode att den här filmen skulle suga och vara ett stort skämt. Men jag hade väll fel. MEN den var inte skitbra heller. Osment var helt okej, hon var mest den som höll upp filmen, killen som spelar "Max" var däremot urusel, fy. Monstret var fult också. Manuset var bra och annorlunda, det gillar jag.

det räknas nog INTE som en rysare i mina ögon, mer som en läskigare fantasy för barn.
Rädd blev jag ju inte, men det var ganska undelhållande på sina ställen.

Det får bli en svag trea.

Halloween_4

Emily Osment är ju en sån bra skådespelare. Så knappast kan den här filmen va dålig. Nej, den var mycket bra. Kanske lite för mycket ibland men men den var väl lite av en "skräckfilm" för yngre. Men även äldre skulle se den för underhållning, och kanske tycka att den är lite läskig, även om jag inte tyckte det. Jag ville se den för Osment, och det var ju värt att se den.