Beavis and Butt-head Do America

Handling: Beavis & Butthead har blivit bestulna på sin älskade TV - vilket tvingar dem ut i världens mest hysteriska filmdebut och som bara bevisar vad miljoner av fans redan visste: Beavis och Butthead är KUNGAR!

År: 1996
Tim Guinee
David Letterman
Toby Huss

The_Dude

Mike Judge har gjort min favorit komedi Office Space, men mest känd är han ju för Beavis and Butt-Head och till en viss del även King Of The Hill. Beavis and Butt-Head Do America kom när hysterin var som störst och serien var som roligast. Och filmen markerar kulmen på serien, det här är det roligaste du kan se med de två hårdrocksidioterna. Bäst gillar jag den Rob Zombie övervakade svampscenen.

Ärligt talat så är det inte speciellt roligt. Visst bitvis kan den vara hejdlöst komisk, men i det stora hela är den bara gapig och jobbig. Animationen är något av en störfaktor, men en två lyckas dem skrapa ihop, se istället Family guy.

martin88

Lite smått irriterade och även om den inte ens är en och en halv timme lång så blir det inte så speciellt variationsrikt! Däremot innehåller den en hel del pricksäkra och riktigt sköna skämt så ett godkänt betyg är den väl värd! Sevärd!

En komisk film jag har svårt att tänka mig att någon inte skulle gilla. Skrattade till ett par gånger. Sevärd.

chokladberoende87

Rätt skoj faktiskt, trode den skulle vara tråkigare!

Beavis & Butt-Head har aldrig varit roligare! :)

F_uckFace

haha en av dom bästa tecknade filmerna som gjorts ahahha kan inte tycka dom är tråkiga går abar inte..

Rolig, larvig, animerad film. Det finns inte mycket man kan säga om filmen, den störda serien goes långfilm? Ja, det är roligt och sjukt.

Filmen är animerad