Interstate 60

3,8

Handling: Oliver önskar sig en karriär inom konstens värld, något som hans far inte vill höra talas om. På sin 23-årsdag har han bara en enda önskan, att få veta vad som ska hända med hans liv. För att hans önskan ska gå i uppfyllelse, ber servitören O. W. Grant honom om att berätta om sin enda önskan. Men Neal råkar ut för en olycka och hamnar på sjukhus och efter det börjar mycket märkliga saker att inträffa. Är han verkligen vaken eller drömmer han? Neal tillfrisknar dock och börjar erhålla underliga tecken om ett jobb han ska uföra, nämligen att leverera ett paket nere i stan till Interstate 60. Det är bara det att det inte existerar något Interstade 60...

År: 2002
Paul Brogren
Kedar Brown
John Henry Canavan
Michael J. Fox

Underfundig och underhållande film med många trevliga skådisar inblandade.

BuRNeR

En besvikelse, att snittet ligger på 4 är för mig obegriplig. Visst den är lite smårolig och en del avsnitt är intressanta. Men jag satt mest och gäspade.

2/5

kunjagur

Sevärd film men det är ingen film man kommer att komma ihåg efter ett tag.

BlackHawk

Riktigt bra film.. Man bjuds på det mesta i denna rulle. Spännande, rolig och oförutsägbar. Ovanlig film som går hem hos mig iaf.

Levish_

En riktigt härlig film! Går att se flera gånger utan att man tröttnar!

Imp

Helt otroligt bra film, en av mina klara favoriter.
Livsfilosofi med handskarna av! Hur skulle du göra?
En film man kan se om flera gånger och fortfarande hitta nya saker i och utan att tröttna!