Superhero Movie

2,1

Handling: Efter att ha blivit biten av en genetiskt modifierad trollslända utvecklar high school-tönten Rick Riker övernaturliga styrkor som enorm styrka och pansarliknande hud.

År: 2008
Craig Bierko
Simon Rex
Keith David

Copyright Noble Entertainment

Stundtals bra, stundtals lågvatten märken. Inte lika bra som scary movie men inte heller lika dålig som Epic movie och meet the spartans.

Oj, vad jag skrattade när jag såg den här filmen. Men då vet jag inte om det berodde på att jag var övertrött och väldigt flumig. Men klassisk komik som dock slutar precis som vanligt, därav bara en trea.

jaha en sån hära typiskt dålig film!!! Allt är dåligt till och med skådespelarna suger!!

Man garvade på sina ställen. Blir ju roligast om man har sett de filmer som man gör parodi på. Inte den bästa parodifilmen, men inte den sämsta heller.

Sweet_Jenny

Den var inte så jättebra som jag hade förväntat mig. Ganska bra och rolig. Dock lite väl överdrivet i en del scener.

fjantig filmoch det börja bli trötsamt på alla dess paradioer

Tyvärr lika dålig som alla de andra skitparodierna av idag. Överlägset bäst var skådespelaren Miles Fisher och hans imitation av Tom Cruise. Otäckt likt och fruktansvärt kul. Han gör filmens etta till en stark etta.

Annars var det inte mycket att ha. Pinsamt att såna här filmer får svensk biopremiär. Värst av allt var hur lite Pamela Anderson var med. Hon var den jag längtade mest efter men fick se minst av. Uselt!

Biopremiär: 2008-04-04