Wedding Daze

2,3

Handling: Anderson (Jason Biggs) har svårt att gå vidare i livet efter sin fästmös död och vännernas försök att hjälpa honom blir bara allt mer irriterande. Till slut friar han till första bästa flicka han ser, en servitris på den lokala dinern - och hon säger ja! Nu är det bäst de börjar lära känna varandra...

Regissör: Michael Ian Black
Joanna Gleason
Edward Herrmann
Margo Martindale

Rymdis

Inte riktigt så dum som man kan tro.

sara-H

jag måste säga att filmen inte var som jag hade tänkt mig, för jag hade mer förväntningar om att den skulle toppa. Men nä den var ju rolig vid vissa tillfällen och man skrattade lite smått här & där men inget som man dör för att se igen

Går att kolla på, men var lite väl löjlig för min smak, känns som man sett det här förr- fast en mycket bättre version. Stark tvåa.

fantaisha

En stor besvikelse! För mig kändes filmen meningslös och tråkig. Då och då kom det fram lite ljusare, roliga glimtar men själva storyn är helt enkelt för intetsägande - dom hade kunna få till det bättre men lyckas inte riktigt. Skådisarna är det dock inte något fel på, dom gör sitt jobb ganska så bra, men filmen får ändå underkänt enligt mig!

Sweet_Jenny

Mycket bra film och underhållande... mycket rolig - fick skratta några gånger. Musiken tyckte jag var bra. Rekommenderar den.

jätte bra film , humor är väldigt AMERIKANSKT men , men det spelar ju inge roll för det är ju roligt!:P

faktisk rolig och ny på ett sätt som förvånade mig på flera sätt. Isla Fisher gör ännu en rolig presentation som liknar den som hon hade i "Wedding Crashers". Biggs är som han brukar och de är mest på grund av "American Pie" relationen i denna film som drar ner betyget ett steg. en stadig tvåa iallafall.