Brudens bäste man

2,4

Handling: En killes drömkvinna frågar om han vill bli hennes ”bestman”. Han accepterar erbjudandet och hoppas att på detta vis vinna hennes hjärta.

År: 2008
Morne Botes
Brandon Saario

Copyright Sony Pictures Releasing (Sweden) AB

Noisome

Trodde att den skulle vara mycket roligare än vad den faktiskt var. Bitvis torr men ändå rätt gullig.

Kestreal

Å som jag älskar den här filmen, har sett den så många gånger som liten att jag kan replikerna utantill, sitter ändå och ler fåraktigt så fort jag ser den.

Sallee

Brudens bäste man, kan bara beskrivas egentligen med ett enda ord, tidsfördriv. Vad har egentligen hänt ? varför göra samma typer av filmer hela tiden. Det här har jag sett tusentals gånger innan och vet precis vad som kommer hända.

Brudens bäste man är en typisk kopia av Min bäste väns bröllop. Handlingen har vi som sagt sett många gånger. Patrick Dempsey är som vanligt charmig. Men det räcker inte. Tyvärr håller den inte. Däremot tyckte jag att de första minuterna var ganska härliga, tyvärr höll inte detta filmen ut.

Jag är snäll och ge faktiskt denna film en
2:a i betyg.

Visst är filmen förutsägbar, men det gör inget. Den är underhållande och gullig. Bra skådespelarinsatser. Stark trea.

MaliciousDelight

En typisk amerikansk kärleksfilm. Jag tycker att filmen hade bra skådespelare, men handlingen är så uttjatad. Orealistisk är den också. I alla fall ur min synvinkel. Förutsägbar, framför allt. Nej, sådana här filmer biter inte på mig, inte. Godkänd.

Jo, detta är en dräglig film som har sina roliga stunder och scenarios som gör att det blir underhållande. det är inte något nytt som gör att filmen sticker ut och jag tycker inte att denna roll passar Dempsey som bara är loj.

lindajjj

Man får exakt vad man förväntar sig, en tramsig, lättsam romantisk komedi full av klyschor. Men det är ganska skönt ibland.

Biopremiär: 2008-05-30