Nu är det jul igen

Handling: Scott är en frånskild far med en liten son, Charlie. Julen närmar sig och Scott gör allt för att skapa julstämning. Men så råkar han till sin fasa ha ihjäl tomten.

År: 1994

Melissa King
Bradley Wentworth
Azura Bates

Copyright Buena Vista Home Video

Smått underbar och väldigt rolig julfilm. Passar hela familjen. Urstark trea!

En -3 som film, i sin egen genre & som underhållning.

Minuset får den för att jag ser den första gången vid 37 års ålder. Den är då stundtals lite seg. Men visst, jag kan förstå det mysiga i nostalgin om man sett den sen 1994 då den kom.
Som vuxen ser jag tusen gånger hellre om en julfilm som t ex. Ensam hemma. Hamnar inte i filmsamlingen, räcker med att se en gång. Som vuxen det vill säga.

En rolig film som känns riktigt mysig att titta på i juletider. Rolig ide på film.

En -3 som film, i sin egen genre & som underhållning.

IWantItThatWay

rolig tomtefilm som också har ett bra budskap!

En mysigt liten jul film. Tradition att se runt julen.

Lovlinesss_3

Lite barnslig men rolig film för dem som har en gnutta fantasi kvar. Följ med tomten på hans äventyr.

En bra jul film, den är gullig och ja en riktigt fin julsaga som man kommer ihåg. Får en svag 4:a

soccer_4ever

haha GILLAR DEN HÄR FILMEN jag bara gör det allså den här sårts film tar dig från värkligheten och tar dig till sånna ställen som man önskade som barn älskar sånna här filmmer och säger bara se dennn .. !!:D:D:D

Nu är det jul - igen 2 (2002)
Nu är det jul - igen 3 (2006)