Jiddra inte med Zohan

2,5

Handling: Adam Sandler spelar Zohan, en Mossad agent som fejkar sin egen död för att kunna genomföra sin omöjliga dröm - att bli frisör i New York.

Zohan tar New York-kvinnorna med storm, eftersom han inte bara erbjuder dem en snygg klippning…

Några terrorister tror att Zohan jobbar ”under cover” och försöker att tvinga in honom i deras nätverk. Men hans gamla agenttakterna sitter i, så de bör tänka om innan de börjar jiddra med Zohan!

År: 2008
Lainie Kazan
Ido Mosseri

Copyright Sony Pictures Releasing (Sweden) AB

oscarloveamanda

Klockren film av Adam Sandlers, ÄNNU en gång!

haha, kanske låter som om jag tar i nu men nej, den här filmen är nog en av de bästa han medverkat i.

Nog om A.S, Don't mess with the Zohan är en riktigt bra film. och varför? Jo, från en odödlig krigare, till hårstylist och sedan en kär mjukis. En sjukt bra komedi som alla bör se!

"Smell it, smell it, smell it. Now take it!"

bananasplit_96

Jag hade halv-höga förväntningar på filmen innan jag såg den, men det visade sig att jag hade fel. Filmen var ju riktigt bra, och framför allt rolig! Visst kan det bli lite väl mycket sex-skämt ibland, men som helhet är den ändå mycket rolig. Kul med Zohans äventyr i frisörsalongen... Det här blir en stark fyra i betyg!

3- Faktiskt en ganska rolig film, men totalt överdrivna fantasier. Men tycker man om den humorn får den nog helt klart ett högre betyg. Dock tycker jag det går lite segt ibland. Det är så många sketcher att handlingen blir ganska utdragen och seg. Men helt klart endel skratt!!

losdrivaren

en cool frisör på höjden av sin karriär. Men tillväga gångs sättet kan diskuteras...

struwe

Det var ett kraftprov att se klart den här filmen.Kan det vara Adam Sandlers sämsta?

bananasplit_96

oscarloveamanda

Klockren film av Adam Sandlers, ÄNNU en gång!

"Smell it, smell it, smell it. Now take it!"

sara-H

inte så bra som jag trodde att den skulle vara så ha inga förväntningar om ni tänker se den, men nåra enkla skratt här och där kanske

väldigt dålig film kanske den sämsta filmen som adam sandler har gjort..titta på filmen men kunde se klart de så jäkla dåligt va den

Biopremiär: 2008-06-21