Hottie and the Nottie, The

Handling: Nate flyttar till Los Angeles för att hitta Cristabel, kvinnan han varit förälskad i sedan de båda var barn. Det visar sig att det största hindret för att fånga kärleken är hennes bästa vän, den betydligt mindre attraktiva June. Problemen ökar när Nate inser att han börjar få känslor för June.

År: 2008
Marcus Lindsey
Marianne Muellerleile
Jason Thornton

chokladberoende87

Tråkig och värdelös film, men skrattade ibland iaf. Tråkiga skådisar speciellt Paris Hilton...

Sämre än vad jag förutsatt, dåligt foto och inte direkt bra kaliber på skådeseplare. Det var inte heller intressant och det uppenbara blev tråkigt. Dock en svag tvåa.

Paris Hilton är lika dålig skådis som vanligt, och man tänkte väll tanken innan man såg filmen "ååå nej hur ska den här filmen vara då?", men den va över fröväntan faktiskt, underhållande och ja som sagt bättre än förväntat. Blir en 3:a

chokladberoende87

Sweet_Jenny

Ja, går att se några gånger. Lite överdriven men annars är den rolig och har en bra handling. Trodde att en film med Paris Hilton skulle vara dålig men den var högre än förväntan.

Caandy

Bara godkänd. Den kändes väldigt larvig och onaturlig, men ändå lite underhållande så därav får den en trea.

KUL fim med paris hilton, den är bra och fin man skrattar och man tänker "oh nej" men den är bra!