Stjärnsystrar

2,4

Handling: En natt i Norrland föds tre flickor som alla döps till Johanna, samtidigt som en stor, ny stjärna tänds uppe i himlen. Johannorna växer upp ovetandes om varandra men med samma känsla av saknad och ensamhet gnagande inom dem.

År: 1999
Mona Malm
Fredrik Hammar
Anna Norberg

Linal

eftersom jag var med i den i kören, så är den fenomenal. Ialla fall om man är under 12 och tjej, då är den nog riktigt bra men sen är den nog lite tråkig och halvdant

Asså det här var den bästa filmen jag hadde set i mitt liv när jag var liten.Är en stark 5 nu också!

Miss Ljung

chokladberoende87

En mycket rolig och bra barnfilm!

Linal

Emsisa

Faktiskt mycket bra film.. lite barnslig kanske.. men mycket söt :) mysigt! därför en 4a.. gillar rosor i snön också. mycket vacker låt!

movie_star

Ingen bra film. Känns som att den inte riktigt har någon handling.. men eftersom det ändå var ganska bra skådespelare och filmen var väl lite gullig i sig så får den en svag 3a.

movie

Jag såg den för några år sen och då tyckte jag att den var väldigt bra, men nu kanske jag skulle tycka att den är lite barnslig (fast det vet jag i och för sig inte) men en 3:A är den i alla fall värd att ge!

jessika

Gullig film som är helt godkänd, ses av lite yngre barn kanske men en helt okej film.