Live Feed

1,7

Handling: Fem amerikaner på semester i Asien hamnar i trubbel och bestämmer sig för att varva ner på en erotisk klubb. Syndens näste är dock övervakat med kameror och plötsligt är alla inlåsta. Varför liknas rummen obduktionssalar? Varför är avloppen fulla av likmaskar? Dessa frågor ekar i deras hjärnor - som snart kommer att substans på golvet. Ett gäng psykopater övervakar nämligen en snuff-föreställning där gästerna är offren och på en plats fylld av sträckbänkar, dödliga giftormar och otäcka män i plastskynken dansar man stepp på all form av nåd...

Regissör: Ryan Nicholson
Originaltitel: Live Feed
Ursprungsland: Kanada
Kevan Ohtsji
Colin Foo
Ted Friend

Ludwig06

Jag hatar när det innehåller alldeles för mycket porr i filmer men här fanns det ju också splatterscener som jag tycker bättre om så den får i alla fall inte mer än bara en tvåa.

Så j*vla usel asså! blev verkligen besviken. inte ens värd en etta asså..

Dan banan

Usel skräckfilm.
Ännu en gång lurad av ett imponerande dvd-omslag.
Det blir bara värre ju längre in i filmen vi kommer.
Skådespelarna tror för mycket på sig själva och musiken stinker.

Botten.

rambo86

skitfilm värdelösa skådespelare, värdelös handling dåligt inspelad, sinnessjuk film, fattar inte hur man kan komma på en så dålig film.

BlackHawk

riktigt dålig film.. En av de sämsta jag sett i den här genren.. En mycket dålig version av Hostel..

Blod,blod,blod,blod,blod är det enda som man får se i hela filmen. Mörk och dåligt inspelad..