Baby Mama

Handling: Kate är en framgångsrik kärriärkvinna som känner att den biologiska klockan börjar ticka. Hon är singel och upptäcker dessutom att hon inte kan få barn. Hons beslutar därför att skaffa en surrogatmamma som får flytta in hos henne tills barnet är fött. Som visar sig vara ett stort misstag, Angie är Kates raka motsats - i allt,. Vilket bidrar till att samboskapet blir en rejäl prövning.

År: 2008
Maura Tierney
Holland Taylor
Curt Carlson

Savannah

Jajemän, det här funkar bra! En rolig komedi (vilket ju inte alltid är en självklarhet!) om en 37-årig yrkeskvinna som vill skaffa barn och bestämmer sig för att använda sig av en surrogatmamma. Alla skådisar ser ut att trivas bra med sina roller - till och med Sigourney Weaver -och huvudrollerna Fey och Poehler är klockrena. Jag skulle verkligen uppskatta ett svenskt försök till något liknande, så till Mia och Klara har jag bara en sak att säga: "Sätt igång!"

Handlingen var tunn och tråkig. Dessutom sjukt förutsägbara. Den var inte ens särskilt rolig.

En Jätte bra film,rolig är den också.
Bra skådespelare och man glömer inte filmen lätt.

Bättre än väntat. Framsidan på filmen gör att man tror att den ska vara väldigt barnslig, men mycket bättre än väntat som sagt. Får en stark 3:a

sara-H

den var riktigt rolig och den underhållde mig, man kom liksom in i filmen nästan direkt, så den är rekomenderad att se enligt mig, lite så där mysig.

En riktigt rolig och underhållande komedi om ett ämne man inte ser så ofta på film. Framsidan på fodralet är lite missvisande anser jag, där tyckte jag den såg jättebarnslig ut, men så farligt var det inte, inte om man jämför med liknande filmer i genren. Så till er som gillar romantiska komedier säger jag: se den!

Denna film är rolig, det kan inte förnekas. en väldigt enkel film och början på filmen är bra men det drar ner sig mot slutet. det bli en stadig trea för man får en massa bra skratt och jag gillar radarparet Fey-Poehler.

Scary miss Mary

Sååå tråkig! Jag hade förväntat mig så mycket för att Tina Fey är grymt rolig i "30 rock". Men icke sa nicke, denna film är inte rolig någonstans. Det blir bara stelt och tråkigt.

Biopremiär: 2008-10-31