What Happens in Vegas

Handling: Jack och Joy har aldrig träffats förr men vaknar upp efter en blöt kväll i Las Vegas och upptäcker att de inte bara gått och gift sig utan också tillsammans vunnit storvinsten på jackpot... samt att de inte står ut med varandra. Den ena fantasifulla jävligheten följer nu på den andra då de båda försöker komma ur äktenskapet och få pengarna för sig själva.

År: 2008
Dennis Farina
Delia Sheppard

Copyright Twentieth Century Fox

Sweet_Jenny

Mycket bra att se med sin pojkvän/flickvän, såg det med min pojkvän på Bio! Var en romantisk komedi... Mycket rolig film också... bättre än väntat... Trodde att jag skulle få ge den en 4:a, men det blev högsta poäng! Mycket bra komedi som jag har sett på länge...

Smått underhållande vid ett antal tillfällen, dock långt ifrån originellt.

Evenstar_92

Bra film.
Cameron och Ashton är jättebra i rollerna.
Det är faktiskt inte ofta jag skrattar på bio, men den här gången skrattade jag väldigt mycket, vilket är positivt.
Scener som brukar vara tråkiga i andra filmer är askul i den här.
Ni som inte sett den, ni har verkligen missat ca två timmars skoj!

Bilbo_one

Väldigt rolig och väl genomtänkt hollywoodromantik för en gångs skull. Klar fyra

Drain

Askul, filmen tänjer på gränserna för vad en kille och tjej kan göra för att gå varandra på nerverna.

torulf

Mästerverk är för mig en tidlös episk superlativ superlativ... Där hamnar inte den här. Jag älskar romantiska komedier, men de sitter inte kvar så mycket som jag vill att ett mästerverk ska göra. Och bland romantiska komedier är den här en av mina favoriter. 4+

Smått underhållande vid ett antal tillfällen, dock långt ifrån originellt.

Rätt rolig på sina ställen, men är i övrigt precis som vilken amerikansk romantisk komedi som helst.

Andreasanka

Det här är en mycket rolig och lite ut av en kärleksfilm.

sara-H

jätterolig, äälskar den !

Biopremiär: 2008-05-09
Filmpunkten-id: 19001