Systrar i jeans 2

Ungdom:

Ungdom:

Handling: De fyra bästa vännerna går nu på college och är på väg att ge sig ut på egna äventyr för första gången. Alla ska komma att känna frihet, separation, kärlek och utmanande läxor i livet som markerar var och ens individuella resa in i vuxenvärlden.

År: 2008
Jesse Williams
Lucy Hale
Tom Wisdom
Kyle MacLachlan

En bra film, dock ej lika bra som första filmen. Men nått den hadde precis som första filmen va ett slut som va bra men att man ej får reda på allt, man får fundera lite och hoppas på yterligare en film. Stark 3:a

Pesole

En riktigt bra uppföljare på första filmen, har läst alla böcker, men tycker de skulle ha gjort filmer på alla fyra filmer och inte bara ettan och fyran, dåligt tycker jag faktiskt, men denna film är bra :D Riktigt bra

sara-H

jag gillar den, den var lika bra som första filmen, nåt man borde se nån gång i livet, skratt & tårar och den var jättebra

Spike

Den här filmen var en stor besvikelse och mycket sämre än den första filmen.

En intressant och underhållande film som tar upp de 4 jeanstjejernas problem, fast när de blivit lite äldre. Hade hoppats på att filmen skulle vara bättre,den grep aldrig riktigt tag i mig och allting kändes faktiskt ganska ytligt när man tänker efter. Stark trea. Det är sällan man kan toppa en redan så bra 1:a.

tonyhelen

Jag tycker att filmen, den är rolig och sorglig! Den är lika bra som första filmen! Allt är ju inte med från böckerna, om det skulle det då skulle filmen bli fler timmar lång!

helt okej, men jag tyckte att den första filmen var bättre

Filmpunkten-id: 19590

Systrar i jeans (2005)