Breeders

1,0

Handling: När fem kvinnor från Manhattan blir antastade under mystiska omständigheter, tror polisen att dom har att göra med en sjuk serievåldtäksman. Men som detektiv Dale Andriotti (Lance Lewman) och Dr Gamle Pace (Teresa Farley) snart upptäcker, är sanningen mycket värre.

De spårar källan för attackerna till underjorden och finner svårstoppade utomjordiska varelser som har invaderat ett övergivet tunnelbanesystem där dom fortplantar sig - genom att befrukta mänskliga kvinnor! I en explosiv kraftmätning om mänsklighetens öde ställs Andriotti och Pace öga mot öga med en varelse som är mer skrämmande än dom någonsin trott existerar... och en annan vars identitet dom aldrig misstänkte!

År: 1986
Natalie O'Connell
Amy Brentano
LeeAnne Baker
Adriane Lee

En fantastisk film på alla sätt och vis. Jag tror varenda tjej i filmen visar sig helnaken utom hon i huvudrollen. Slutorgien med tjejerna i rymdvarelsevätskan kan nog vara bland det mest bisarra jag sett. Men hur uselt det än är så är det underhållning på hög nivå. Bara att få se dessa s k skådespelare försöka agera är skitkul. En riktig överraskning för både mig och sambon. Jag kollade efteråt upp regissören och fick då smått förståelse för att filmen uppgav känslan av en helt annan genre. :)

Filmpunkten-id: 19637